2012. október 26., péntek

Mert egyszerűen szeretem....


           "A hajfonat divatos és minden korosztály számára, gyorsan, extra frizurák készíthetők belőle. Vége már a balett vizsgás, gyerekes, kis copfos fonatok korszakának, ideje észrevennünk, hogy a hölgyek körében is mindennapos divatról beszélhetünk. Egy lazább hármas fonat, vagy egy precíz halszálka önmagában is jó megoldást kínál a sokszínűségre, alkalmi viseletként pedig akár kontyba is foglalható. A variációk száma végtelen, fonhatunk és szőhetünk kedvünkre, így egészen a romantikustól, a bohókáson át, a feszes, fegyelmezett tincsekig… könnyen végigjárható a paletta."

                                                 http://www.hairline.hu/hairline/viola-dora-a-hajfonas-vilaga

       Valóban az egyik legmeghatározóbb oka annak, hogy szeretjük a hajfonás módszerét alkalmazni frizurakészítéskor, az a sokszínűség. Kortól és alkalomtól függetlenül válogathatunk egy olyan  készlettárból, amely nagyon sok lehetőséget kínál számunkra. Manapság egyre többen fedezik fel ezeket a készleteket és előszeretettel alkalmazzák is azokat. De vajon, amellett, hogy  végtelen számú frizurakészítési módot kipróbálhatunk ha ezt a technikát alkalmazzuk, mi vezet rá minket arra, hogy elsajátítsuk ezt  a módszert? És miért pont hajat fonni tanuljunk meg, amikor még annyi meg annyi lehetőség kínálkozik a számunkra, hogy egyedi frizurákat készítsünk  a magunk számára?
          Most személyes példára és mások véleményére alapozva először is azt kell mondanom, hogy mind a divat, mind a frizura tartóssága, mind pedig - amint már említettem- végtelen sok kihasználási módja ösztönözhet minket, hajfonás kedvelőket, ennek kipróbálására és alkalmazására. Én közel négy éve figyeltem fel erre a módszerre. Ekkor kezdtem el néptáncot tanulni, és amikor ennek keretén belül előadásokra kellett mennünk fellépni, szükségszerűen befonták a hajamat. Bevallom legelső alkalommal fájt ez a művelet, hiszen azért, hogy az elkészített frizura tartós maradhasson szorosabb fonásra volt szükség. Idővel ez a fájdalom is elmúlt és mostmár szívesen ülök le, azért, hogy befonják a hajamat, sőt én magam szoktam megkérni rá a csapat "hajfonás felelősét", még akkor is, ha nem készülünk előadásra.  Ugyanis rájöttem arra, hogy egy elkészített hajfonat akár két-három napon át is megmarad, ugyanakkor mind maga a stílus, mind pedig a szebbnél szebb formák viselése büszkeséggel tölt el. Ezért is szerettem volna megtanulni én is ezt a módszert, hiszen amellett hogy örömet okozol vele az embereknek,  véleményem szerint hatalmas teret enged a fantáziának és a kreativitásnak. És ez nem csak az én véleményem. Más, hasonló oldalak készítői hivatkoztak még a kreativitásra, a fantáziadús lehetőségekre.

        "Már nem kell ragaszkodni a hagyományos egy vagy két fonatos frizurához, kiszakadt az alkalmi hajviseletek kötelékéből, bátran lehet alakítani, díszíteni virággal, szalaggal, strasszal, bármivel amivel jól esik, hiszen szexi, nőies és nagyon sikkes!"

                                                              http://csikosparna.blogspot.ro/2012/02 hajfonatok.html

          Hiszen amit régen nagymamáink főként praktikusságból alkalmaztak, az mára már egy két kisebb újítással hatalmas változásokat indított be a női hajviselet terén. Egyre több nő kezd élni a hajfonás adta lehetőségekkel, mi sem igazolná jobban ezt, mind hogy már nem csak a mi hétköznapjainknak vált a részévé ez a hajviselési módszer, hanem a hírességek is hajlanak ennek megismerésére és alkalmazására.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése